Ontroerend. Ook Joling pusht foldertjes-app

Bekend verschijnsel: bn’ers die gewone mensen-shit pluggen op social media, als een soort sluikreclame om in te trappen. Wij vinden dat altijd diep ontroerend, omdat er een soort rotsvast geloof in de achterlijkheid van het publiek in verscholen ligt. Of gelooft u werkelijk dat Lieke van Lexmond (vrouw van Quote 500-dude Bas van Veggel) wild wordt van een app met aanbiedingen uit reclamefolders?

Mediacourant ging op de onderzoekstoer en ontdekte dit geestige filmpje van Liek, nadat eerder GTST-autoriteit F. Doedens aangaf ook al dol te zijn op de app van Spotta.nl (zo heet het ding).

Maarrr zojuist ontdekten we nóg een bn’ert die voor het karretje van de gewone goedkope mensen-app is gespannen, namelijk Gerard Joling. De man met een geschat vermogen van zo’n 12 miljoen checkt kennelijk dagelijks wat er in de aanbieding is bij de Xenos (Geurkaarsen Gerard, geurkaarsen! En kussentjes) en schaamt zich er niet voor.

Complimenten voor Spotta dat ze deze types zo ver hebben gekregen, al zegt iets ons dat dit marketingbudget beter besteed had kunnen worden. Folders ofzo.

Zie ook:


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *