Hudson’s Bay koopt heel BNN-VARA op

Ooit, heel vroeger, was dat een dingetje hè? Beroemde mensen die reclame maken voor shit. Niet sjiek, ordinair, FOUT… gelukkig is die tijd voorbij. Tegenwoordig is het zelfs zo dat iemand als Tim Hofman, in sommige kringen de vertegenwoordiger van alles wat hip / mild ironisch / jong en TOCH KRITISCH is, reclame kan maken voor een 1.0 warenhuis op zoek naar minimumloon-personeel om uit te buiten.

En niet alleen Tim roept op Instagram (let op ironische broek) zijn minderjarige fanbase op om te solliciteren bij Hudson’s Bay, ook BNN-collega Geraldine Kemper wil dat de mensen zich nu gaan melden bij dit concern. Ook documentairemaakster (LOL) Linda Hakeboom (eveneens BNN) doet een duit in het zakje èn DWDD-tafelheer / spoken word-gekkie Anton Karel (BNN-VARA) leent zich voor dit soort hyperkapitalistische ongein. Bij RTLZ winden ze zich vooral op over het feit dat sommige van deze pipo’s niet eerlijk vertellen dat ze betaald krijgen voor de oproep.

Goed dat iemand zich hier druk over maakt.

Wij persoonlijk kijken uit naar het moment dat de BNN-VARA met een leuke repo komt over mogelijke misstanden bij deze toko. Als die er ooit gaat komen dan. (Iets voor jou om eens in te duiken, Linda?)

Zie ook:


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *